Facebook тестує офери, які будуть доступні для усіх сторінок брендів. Офер (пропозиція) – вид публікації для Facebook-сторінки, яка пропонує отримати знижку абощо.
Адміністратори деяких Facebook-сторінок (навіть українських) сьогодні могли побачити новий пункт меню в блоці оновлення статусів «Event, Milestone +»:
Клікнувши на новий пункт меню ви побачите запрошення створити офер (пропозицію):
А також три приклади вже створених оферів:
Правда, коли ви спробуєте створити офер, вас спрямує до форми створення Milestone (Віхи):
Ось як виглядає справжня форма створення офера:
Як бачимо, при створенні офера необхідно обрати зображення, дати короткий опис, вказати час дії та максимальну кількість заявок (кількість може бути необмеженою) та умови його отримання. Створений офер відобразиться у стрічці новин прихильників сторінки бренду. Там вони матимуть можливість подати заявку і скористатися пропозицією:
Наразі офери доступні лише для великих рекламодавців, які мають своїх екаунт-менеджерів у Facebook. Але соціальна мережа, схоже, тестує таку опцію для усіх сторінок.