Я вже писав про рекламну кампанію Microsoft. Нагадаю, що мова йде про відеоролики, яких планується зробити багато. В головних ролях Біл Гейтс (Bill Gates) та Джері Сейнфелд (Jerry Seinfeld) – відомий американський комік.
Сьогодні на сайті Microsoft з’явився ролик №2. Цього разу знову “ні про що”. Сім’я, розмови, якісь життєві ситуації, і лише в кінці кілька слів про те, що об’єднує людей.
Раніше, в інтернеті з’явився лист працівникам комп‘ютерного гіганта від керівництва, в якому говориться, що головна мета рекламної кампанії надихнути споживачів і “розповісти історію як Windows сприяє мільярду людей у всьому світі отримувати від життя значно більше”. Перша хвиля реклами покликана “залучити споживачів до розмови про Windows – розмова, що буде розвиватись протягом всієї кампанії, і яка буде з людським обличчям, та, водночас, кумедною”.
Pingback: Нова реклама Microsoft. Нарешті стало цікаво | Watcher()