Рекламна кампанія операційної системи Vista загальним бюджетом близько $300 млн. набирає обертів. Вже записано перший 90 секундний ролик, який можна подивитись тут.
В ролику, як і було анонсовано раніше є два головних персонажі: Біл Гейтс та Джері Сейнфелд (Jerry Seinfeld) – відомий американський комік.
Поки що в рекламі жодним чином не згадується ні Vista, ні Microsoft, але роликів буде багато, і це лише зав‘язка до чогось цікавішого. Принаймні, я на це сподіваюсь, бо в самому Microsoft’і неодноразово заявляли, що це буде гучна відповідь відомій рекламі “Mac vs. PC”
У листі, який вчора був розісланий працівникам комп‘ютерного гіганта, говориться, що головна мета рекламної кампанії надихнути споживачів і “розповісти історію як Windows сприяє мільярду людей у всьому світі отримувати від життя значно більше”. Перша хвиля реклами покликана “залучити споживачів до розмови про Windows – розмова, що буде розвиватись протягом всієї кампанії, і яка буде з людським обличчям, та, водночас, кумедною”.
Pingback: Реклама Microsoft. Ролик №2 - Watcher()