Мобільна активна місячна аудиторія Facebook за останній рік зросла на 76% і склала 432 мільйони користувачів станом на 31 грудня 2011 року (порівняно з 245 мільйонами станом на 31 грудня 2010 року).
Із цих 432 мільйонів приблизно 58 мільйонів користувалися соціальною мережею протягом грудня 2011 року виключно з мобільних пристроїв. Решта 374 мільйони – як з мобільних пристроїв, так і з персональних комп’ютерів. Ці дані містяться в документах, поданих до Комісії з цінних паперів США в рамках підготовки до IPO.
Загальна активна місячна аудиторія соціальної мережі за останній рік зросла на 39% і станом на 31 грудня 2011 року склала 845 мільйонів користувачів (порівняно з 608 мільйонами станом на 31 грудня 2010 року). Таким чином, мобільна місячна аудиторія Facebook за 2011 рік зросла удвічі більше, аніж загальна. Більше половини активної аудиторії користується соціальною мережею через мобільні пристрої. А 6,9% загальної активної місячної аудиторії протягом грудня 2011 року користувалися Facebook виключно через мобільні пристрої.
Мобільну місячну аудиторію компанія визначає як кількість користувачів, які отримували доступ до Facebook через мобільний додаток чи мобільну версію сайту (m.facebook.com) з мобільного телефону чи планшета протягом вимірюваного періоду. Нагадаємо, що 1 лютого 2012 року компанія подала документи на проведення публічного розміщення акцій. А на початку березня оголосила, що запускає рекламу в мобільній стрічці новин.