• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 2 Березня 2012

Facebook запускає рекламу в мобільній стрічці новин

Tweet
Tweet

Facebook запускає рекламу в мобільній стрічці новинУ рамках нової рекламної пропозиції під назвою «Reach Generator» Facebook пропонує рекламу також і в мобільній стрічці новин та на сторінці вилогінення.

«Reach Generator» – нова преміальна рекламна пропозиція від Facebook для великих клієнтів, які бажають підвищити видимість контенту своїх фан-сторінок. Послуга оплачується на постійній основі. Система рекламує одну публікацію з фан-сторінки щодня і гарантує донесення її до 75% місячної аудиторії шанувальників на противагу середньому відсотку досяжності аудитиорії на рівні 16%. По суті це преміальна система дистрибуції контенту в соціальній мережі.

Таким чином, повідомлення на фан-сторінці з’являтиметься у вигляді рекламного повідомлення у боковій колонці, у стрічці новин та на сторінці вилогінення на сайті. А також – у мобільній стрічці новин:

Facebook запускає рекламу в мобільній стрічці новин

Найбільшою за розміром та найбільш видимою буде реклама на сторінці вилогінення з соціальної мережі. Цю рекламу можна показувати не лише шанувальникам сторінки.

Reach Generator доступний лише клієнтам преміальної рекламної програми від Facebook. Ціна за таку рекламу буде фіксованою і розраховуватиметься залежно від кількості шанувальників сторінки. Система допоможе автоматично обрати потенційно найпривабливіші для показу публікації, а потім розміщуватиме їх на усіх доступних рекламних місцях. Рекламодавець не зможе сам їх обирати, покази розподілятимуться між майданчиками автоматично.

Реклама у мобільних стрічках новин доступна уже кілька днів, реклама на сторінці вилогінення стане доступною в квітні цього року.

Читати більше про: Facebook, Reach Generator

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA