Практично одночасно компанії Google i Apple оголосили про зниження цін на мобільну рекламу.
За даними AdAge, Apple знизила мінімальну вартість рекламної кампанії на iPhone та iPad з $500 тис до $100 тис. Google, в свою чергу, також зменшив рекламні розцінки, скасувавши мінімальну вартість кліку (CPC) в 10 центів у своїй рекламній платформі для мобільних пристроїв, AdMob.
Для Apple це вже не перше зниження вартості реклами. Компанія була змушена піти на такий крок, оскільки не побачила ажіотажу серед рекламодавців – вони й досі не розуміють, як саме можуть використати пристрої Apple для свого бізнесу, і чи варто витрачати на це такі кошти. Спочатку реклама на iPhone та iPad коштувала не менше мільйона доларів, після чого Apple почала знижувати ціни.
Згідно з даними eMarketer, на ринку мобільної реклами США Apple минулого року займала 18%-частку, а Google – 24%. Разом компанії заробили на цьому не менше $200 млн. За прогнозом, до 2016 року сукупні доходи від цього ринку становитимуть $10 млрд.