Соціальна мережа Facebook запустила новий перегляд зображень для своїх користувачів.
Це сталося досить швидко – інформація про те, що Facebook тестує новий інтерфейс перегляду фото, з’явилася минулого тижня, а цими днями новинка стала доступною для всіх користувачів сайту.
Новий формат відображення фотографій та зображень більш ефективно використовує горизонтальний простір на екрані: коментарі, лайки та всю іншу інформацію було перенесено в правий сайдбар, в той час як основну частину займає безпосередньо картинка. Рекламні оголошення також було перенесено в сайдбар справа, і, якщо коментарів до фото всього кілька або їх зовсім немає, то реклама буде показуватись у першому екрані.
При наведенні курсору на зображення з’являється дві кнопки – Like i Tag, а також посилання на альбом, в якому це зображення розміщено.
Цікаво, що така структура нового дизайну дуже нагадує перегляд фотографій у іншій соціальній мережі – Google+, яку було запущено минулого літа.