• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 1 Лютого 2012

Facebook тестує новий вигляд перегляду зображень

Tweet
Tweet

Facebook тестує два нових варіанти відображення перегляду зображень, які є більш легкими для сприймання, ніж теперішній.

Новий формат більш ефективно використовує горизонтальний простір сторінки. При цьому можна буде переглядати зображення більшого розміру, коментарі розміщено праворуч. Розташування коментарів позбавить необхідності прокручувати сторінку вниз для того, щоб переглянути їх. Перший варіант нового відображення зображень пропонує елементи управління, розташовані у верхньому правому кутку:

Facebook тестує новий вигляд перегляду зображень

Інша версія перегляду зображень пропонує окремі елементи унизу на зображенні при наведенні курсора на нього:

Facebook тестує новий вигляд перегляду зображень

Якщо до зображення немає достатньо коментарів щоб перемістити рекламні повідомлення униз, реклама потрапляє до першого екрану (за поточного способу представлення зображень рекламу можна побачити тільки якщо прокрутити сторінку вниз):

Facebook тестує новий вигляд перегляду зображень

Обидва варіанти пропонують більш легкий і чистий інтерфейс, менш завантажений численними кнопками і повторюваними функціями.

Читати більше про: Facebook

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Анонімний

    з гугл плюса всьо здерли

  • Опівнічне Сяйво

    Кнопки на світлинах фб – по рагульски.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA