Соціальна мережа Facebook готується до запуску нового інтерфейсу Timeline для сторінок брендів.
Як повідомляє BusinessInsider з посиланням на власні джерела, це може трапитись уже 29 лютого під час чергової прес-конференції Facebook, що буде присвячена маркетингу. За даними джерел, адміністрація Facebook наступні кілька тижнів буде переводити користувачів на новий інтерфейс, після чого надійде черга і сторінок брендів.
Кілька днів тому Facebook оголосив, що почав переведення усіх своїх користувачів на новий інтерфейс Timeline, і в людей буде всього тиждень, аби змінити щось у відображенні свого профілю – прибрати або додати необхідні елементи.
Facebook Timeline дозволяє організувати всі активності людей в соцмережі у хронологічному порядку, починаючи від дати народження. Таким чином, ви зможете додати у свій Timeline різноманітні події, що трапились з вами – вступ в університет, першу роботу, народження дітей тощо.
Запуск Timeline для брендів стане логічним завершенням повного оновлення інтерфейсу Facebook за останні півроку. У вересні ми публікували концепти того, як могли б виглядати фан-пейджі компаній у новому дизайні.