Google вніс зміни до пошукового алгоритму, які враховуватимуть співвідношення реклами і корисного контенту.Провідний інженер компанії Метт Каттс посилається на численні скарги від користувачів, що перехід з пошукової видачі до сайту може стати неприємним досвідом. Замість очікуваного контенту користувачам доводиться скролити у його пошуках через численну рекламу на сторінці. Користувачі, стверджує Метт Каттс, хочуть одразу знаходити контент. Тому сайти, які цього не забезпечують, буде понижено у видачі.
Разом з тим, у компанії розуміють, що розміщення банера у верхній частині сайту досить поширене. Там реклама більш видима і допомагає видавцеві монетизувати свій контент. Зміни в алгоритмі не каратимуть сайти, на яких розміщено рекламу у верхній частині «у нормальному співвідношенні». Але каратимуть сайти, на яких цю рекламу розміщено «у надмірному співвідношенні» і де вона заважає знайти потрібний контент на сторінці. Тобто постраждають сайти, де розміщено надто мало видимого контенту або де релевантний контент витіснено у нижню частину численними рекламними блоками.
Зміни в алгоритмі, як очікується, безпосередньо торкнуться менш ніж 1% сайтів у видачі. Якщо ваш сайт зазнає санкцій з боку зміненого алгоритму, варто внести відповідні зміни й усунути надлишок реклами. Тоді сайт буде переіндексовано, в середньому це займе кілька тижнів.
Відео, яке Google розіслав на електронні скриньки провідних оптимізаторів із закликом до помірного розміщення реклами на сайтах:
Загалом, Google рекомендує видавцям сфокусуватися на забезпеченні найкращого сервісу для користувачів, а не намагатися обійти пошукові алгоритми. Ці зміни – лише перші із більш ніж 500 запланованих до запуску в поточному році.