Кожна публікація Facebook-сторінки має свій «життєвий цикл». Середній «життєвий цикл» публікації на сторінці триває 3 години 7 хвилин.
Дані базуються на дослідженні більш ніж 500 сторінок і більш ніж 3000 окремих публікацій. Публікація вважалася «мертвою» якщо ріст взаємодії із нею становив менше 10% від максимального свого значення для цієї публікації. Розуміння коли публікація «помре» дасть можливість адміністраторам сторінки планувати час наступних публікацій. Середній «життєвий цикл» публікації може стати індикатором визначення оптимальної частоти оновлення сторінки:
Результати дослідження за окремими сторінками показали, що «життєвий цикл» публікації для різних сторінок може істотно відрізнятися. Для деяких сторінок він становив до 10 годин, для інших – менше 15 хвилин. Довше «живуть» публікації сторінок із вищим EdgeRank. Оновлення таких сторінок на довший період часу потрапляють до стрічок новин, відповідно, мають більше шансів бути побаченими і отримати зворотній зв’язок. Публікація, на яку реагують користувачі, продовжує з’являтися у стрічках новин і тікерах, відповідно, «живе» ще довше. Крім того, вона потрапляє до Виокремлених дописів.
Коли шанувальники діляться контентом сторінки зі своїми друзями, це істотно покращує перебіг «життєвого циклу» публікацій. Такі публікації потрапляють безпосередньо до нових новинних стрічок і мають високі шанси на зворотній зв’язок. Побудова контенту в такий спосіб, щоб шанувальники ним більше ділилися зі своїми друзями, значно збільшує «життєвий цикл» цих повідомлень.
Важливо не публікувати нових повідомлень доки попереднє ще проходить активні стадії свого «життєвого циклу». Одні «живі» повідомлення будуть забирати «життєві сили» від інших. Жодна з них не досягне свого потенційного максимуму, від цього втратять і ці повідомлення і сторінка в цілому. Якщо, наприклад, середній «життєвий цикл» публікацій на сторінці складає 3 години – варто оновлювати сторінку з інтервалом приблизно у 4 години.