• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 19 Січня 2012

Оновлення Facebook-сторінки бачать лише 17% шанувальників

Tweet
Tweet

Facebook-сторінка є «невидимою» для більшості її шанувальників. Багато із них, лайкнувши сторінку, більше ніколи не заходять на неї.

Огляд 4000 сторінок показав, що середньостатистичну публікацію бачать лише 17% шанувальників сторінки:

Оновлення Facebook сторінки бачать лише 17% шанувальників

Також знизилася і середня кількість переглядів у розрахунку на одного шанувальника, 0.99 перегляди на кожного шанувальника червні порівняно із 0.41 у грудні:

Оновлення Facebook сторінки бачать лише 17% шанувальників

Скоріш за усе, відбулися якісь зміни і EdgeRank по-іншому відображає публікації. Але в будь-якому випадку наступні кроки можуть допомогти зробити вашу сторінку більш «видимою» для шанувальників:
1. Намагатися отримати якомога більше лайків і коментарів до кожної з публікацій на сторінці. Кожна публікація, яка не отримала зворотньої реакції від шанувальників, знижує «цінність» вашої сторінки. Бажано, щоб шанувальники вашої сторінки про це знали.
2. Щоб отримувати більше лайків і коментарів, необхідно пояснювати людям чому їм слід коментувати і лайкати ваші публікації.
3. Якщо не вдається сягнути необхідної аудиторії, можете спробувати залучити її за допомогою реклами на Facebook.
4. Якщо якісно працювати з аудиторією немає можливості, може настати момент коли активне ведення сторінки перестане себе виправдовувати. У такому випадку доцільно за допомогою реклами на Facebook спрямовувати людей безпосередньо на свій сайт.

Читати більше про: EdgeRank, Facebook Page, реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



  • Dmitriy Malyuta

    Капец. А где журналистская ответственность за свои поступки? Найдутся же люди, которые, прочитав рекомендации 1 и 2, начнут тупо спамить всем без разбору в личку “лайкните мой контент пожалуста”. Зачем стимулировать эти накрутки?
    И почему не сказано одной простой вещи: контент должен быть полезным и/или интересным – именно это побудит фанов страницы с ним взаимодействовать!

    • didaio

      Зараз, лайкнувши сторінку, не завжди її оновлення будуть одразу відображатися на головній. Тому додаткове попередження: “якщо хочете бачити наші новини, лайкніть або прокоментуйте попередні”, – не буде зайвим

      • Dmitriy Malyuta

        Отлично, т.е. человек лайкнул страницу, но вообще не посмотрел на её контент? Живые люди так поступают? :) А если посмотрел и он ему не понравился?

        В общем, простите, но с контентом надо нормально работать. Чтобы люди сами лайкали, комментировали и делились со своими друзьями. Чтобы им ХОТЕЛОСЬ это сделать.

        • didaio

          Я використовую уподобання сторінок як альтернативу RSS. Зайшов, лайкнув, пішов. Навіщо мені читати новини, які я вже прочитав на сайті? Я підписуюся на майбутні, а не колишні новини, відповідно і лайкати, коментувати збираюся саме їх. Але завдяки дивному алгоритму ФБ, мені їх не показують.

  • Ігор Дідок

    так і запишемо…

  • Ігор Дідок

    Дима! Лайкни мой контент пожалуста!

    • Dmitriy Malyuta

      Игорь, проверяешь настройки? :))

  • Dmitriy Malyuta

    Цифры представили полезные, спасибо, да, в этом вы молодцы.

  • Vladislav Vinnik

    ах вот почему я не вижу обновлений со страничек, на которые подписан… как-то по тупому реально.

  • любомир

    Я НЕМОЖУ ПОПАСТИ НА СВОЮ СТОРІНКУ

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA