Істерія навколо сервісу ChatRoulette, який пів року тому створив 17-річний росіянин Андрій Терновський, потрохи почала спадати. Протягом останніх 2-3 тижнів аудиторія сервісу майже не зросла і залишається на рівні близько 1 мільйона унікальних користувачів щодня.
Та це не означає, що незабаром може початись друга хвиля популярності сервісу.
ChatRoulette є доволі простим сайтом, який Андрій Терновський написав всього за 3 дні. Ресурс став популярним після того, як на початку лютого про нього написала The New York Times.
ChatRoulette є сайтом випадкових знайомств. Користувачі вмикають свої вебкамери та починають так звану гру – подобається/неподобається. Перед вашими очима з‘являється відео іншого користувача. Якщо він вам подобається, і ви йому – матимете можливість поспілкуватись. Якщо ні – тиснете на кнопку «Next» і отримуєте наступного співрозмовника.
На сьогоднішній день сайтом цікавиться чимало потенційних інвесторів, хоча за словами засновника сайту, проект на сьогодні не потребує серйозних інвестицій. В ChatRoulette простенький інтерфейс, а обмін відео відбувається за peer-to-peer технологією, тому це не спричиняє суттєвого навантаження на сервер.
Хоча, очевидно, розширення функціоналу сайту потребуватиме додаткових інвестицій. А міняти на сайті треба щось вже сьогодні. Аудиторія ChatRoulette на 70% складається з чоловіків, переважна більшість з яких у віці 18-22 років. Специфічність такої аудиторії призвела до того, що приблизно кожен 8 співрозмовник замість обличчя демонструватиме вам оголені частини свого тіла – як правило одну й ту ж частину тіла.
Очевидно, що така аудиторія не сприяє подальшій популяризації ресурсу, а стає тусовкою ексгібіціоністів.
Як це вже стало звично – будь-який популярний вебдванольний сервіс є майданчиком, завдяки якому можна доволі швидко стати відомим. Такою нагодою скористався користувач по імені Merton. Всі свої розмови на Chatroulette він супроводжував музичними імпровізаціями та піснями про своїх співрозмовників, слова яких він видумував находу.
Потім він виклав запис на YouTube, і за кілька днів його вже переглянули понад 1,7 млн. разів.
Ось ще одне відео, яке в загальних рисах намагається пояснити природу ChatRoulette, чому люди так активно користуються сайтом і що їх тримає:
Pingback: Доповнюємо реальність Chatroulette | Блог про цифровий маркетинг та інтерактивні сервіси()
Pingback: Chatroulette захистить людей від сексуальних збоченців | Watcher()
Pingback: Вірусне промо “The Last Exorcism” налякало користувачів Chatroulette | Watcher()