Виконавчий директор Української асоціації інтернет-реклами (УАІР) Андрій Заблоцький прогнозує, що зростання українського ринку інтернет-реклами може скласти 50-100%.
Згідно з даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2011 році обсяг рекламних доходів у мережі склав 440 млн.грн. Таким чином, у 2012 році цей обсяг у галузі може зрости від 660 до 880 млн.грн.
«Більше всього у рекламному пирозі буде зростати частка малого і середнього бізнесу, представники якого надають перевагу розміщенню своєї реклами напряму. Приріст доходів у інтернет-агентств також буде, хоч і не такий стрімкий. Крім того, у 2012 році помітно активізується відео-контент як носій реклами», – прогнозує Андрій Заблоцький.
Разом з тим, Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує значно скромніший ріст ринку інтернет-реклами на 2012 рік. За даними ВРК, він зросте порівняно з 2011 роком на 32% і сягне 580 млн.грн.