• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 6 Грудня 2011

Ринок інтернет-реклами в Україні в 2012 році зросте на 32% (прогноз ВРК)

Tweet
Tweet

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) провела експертну оцінку рекламного ринку України на 2012 рік.

Згідно з оцінкою ВРК, за підсумками 2011 року рекламний ринок України складе 12,6 млрд грн. Ріст в порівнянні з 2010 роком – 18,4%.

Оцінюючи шанси на ріст ринку в 2012 році усі експерти, опитані ВРК, одностайно планують невеликий плюс до своїх обсягів, хай і стриманіший ніж в грудні 2010 року.

Факторами росту в 2011 році називається ЄВРО 2012 та політичні рекламні бюджети.

В цілому, експерти ВРК прогнозують приблизно 13% ріст ринку в 2012 році до 14,26 млрд гривен.

Медіа ринок України в 2011 році і прогноз на 2012 рік

Итоги 2010 года, млн. грн. Итоги 2011 год, млн.грн. Процент изменения 2011 года к 2010 году Прогноз на 2012 год, млн.грн.  Процент изменения 2012 года к 2011 году
ТВ-реклама 2 680 3 327 24% 3 827 15%
В том числе  
Национальное ТВ 2 565 3 206 25% 3 700 15%
Региональное ТВ 115 121 5% 127 5%
ТВ-спонсорство 336 370 10% 425 15%
Реклама в прессе 2 210 2 436 + 10.2% 2 654 9%
В том числе  
Газеты 582 689 +18%* 762 +10.6%
Журналы 825 874 6% 925 6%
Вложения, вшивки и проч. 52 57 + 9.6% 62 9%
“Заказные” материалы 629 566 -10% 632 11,70%
Классифайд 122 250 + 105%* 273 9,40%
Наружная реклама 800 1 000 25% 1 200 20%
Радиореклама 200 271 + 35,5%* 312 15%
В том числе  
Национальное радио 160 179 12% 206 15%
Региональное радио 40 43 7,50% 47 10%
Спонсорство Нет данных 49 Рост носит технический характер 59 20%
Интернет реклама 280 440 + 57%* 580 32%
В том числе  
Медиа 165 220 33% 290 32%
Контекстная 115 220 + 91%* 290 32%
Транспортная реклама 108 108 0% 113 5%
В том числе, indoor-video 4,8 2,6 -45% 3,1 17%
Внутренняя реклама 81 81 0% 89 10%
В том числе, indoor-video 47,5 40,2 -15% 48 20%
Реклама в кинотеатрах 40 32 -20% 32 0%
ИТОГО МЕДИА РЕКЛАМА 6 735 8 065 19,70% 9 232 14,5%

Інтернет реклама продовжує рости високими темпами, хоча в медійній своїй частині і не подвоює свої обсяги як раніше. У ВРК звертають увагу на те, що ринок контекстної реклами цього року виріс значною мірою технічно. Експерти УАІР допускають, що наведені в таблиці значення щодо контексту, не цілком відповідають реальним обсягам ринку.

Вказані обсяги реклами покликані оцінити розміщення українських рекламодавців через рекламні агенції на українських майданчиках, або через українські представництва зарубіжних ресурсів в Україні. Цілком можна допустити, що продажі, здійснені безпосередньо на зарубіжні майданчики, а також збільшення частки невеликих рекламодавців, що розміщуються безпосередньо, без допомоги агенцій і сейлз-хаусів, здатні збільшити обсяг ринку до 30%, а в контексті ще більше.

Ринок digital маркетингу оцінювався цього року вперше. Оцінка проводилася в два етапи – влітку і в грудні – за допомогою фахівців з UDAC – Комітету digital агенцій України. Експерти відзначають затребуваність цього виду комунікацій, який росте темпами, що випереджають увесь ринок.

  Итоги 2010 года, млн. грн. Итоги 2011 год, млн. грн. Процент изменения 2011 года к 2010 году Прогноз на 2012 г, млн. грн. Процент изменения 2012 года к 2011 году
           
Digital Marketing (Mobile Marketing, On-line Marketing, SMM, creative&production…) Оценка не проводилась 150 Оценка не проводилась 195 30%
Читати більше про: uastat, інтернет реклама, ВРК, УАІР

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA