Facebook почав показ реклами (Sponsored Stories) у загальній стрічці новин. Але позначив їх не «Sponsored», як було анонсовано, а «Featured».
Тільки при наведенні на позначку «Featured» користувачам буде повідомлено, що це повідомлення є рекламним.
Серед таких рекламних повідомлень будуть статуси про друзів (коли вони лайкають відповідний бренд, чекіняться у відповідних місцях, діляться контентом з офіційного сайту бренду, користуються додатком тощо) чи бренди, які користувач уже лайкнув (новини зі сторінки бренду). В середньому одному користувачу буде показано одне таке рекламне повідомлення на день.
Якщо із поміткою «Sponsored» мало хто з користувачів звертав би увагу на те, що це повідомлення є рекламним, то із поміткою «Featured» («Рекомендовано») дізнатися про це можна лише навівши на неї курсор миші. Крім того, виникає додаткова дезорієнтація користувачів у зв’язку з тим, що слово «Featured» уже використовується у Timeline. Будь-яку свою історію можна позначити як «Featured» – і цим виділити її з-посеред інших. Виникає додаткове питання перекладу позначки рекламного повідомлення українською мовою: слово «Featured» у Timeline перекладено як «Особливе». Якщо рекламну позначку буде перекладено так само, це стане прямим введенням в оману користувачів.
У підтримці Facebook з’явився відповідний розділ «About Featured Stories», доступний поки що лише англійською мовою. Нагадаємо, що Facebook планує показувати рекламу (Sponsored Stories) також і в стрічці новин мобільніої версії сайту.