• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 21 Грудня 2011

Facebook буде показувати рекламу у загальній стрічці новин

Tweet
Tweet

З наступного місяця Facebook розпочинає показувати рекламу (Sponsored Stories) у загальній стрічці новин.

З початку 2012 року Sponsored Stories від Facebook будуть відображатися і безпосередньо у стрічці новин, а не лише у спеціально відведеному під рекламу місці в боковій колонці.

Facebook буде показувати рекламу у загальній стрічці новин

Відповідні повідомленя будуть помічені як «Sponsored» і їх показ буде обмежено: один користувач бачитиме лише одну таку історію на день. Це будуть статуси про друзів (коли вони лайкають відповідний бренд, чекіняться у відповідних місцях, діляться контентом з офіційного сайту бренду, користуються додатком тощо) чи бренди, які користувач уже лайкнув (новини зі сторінки бренду). Можливості вимкнути показ рекламних повідомлень не буде, але буде можливість їх індивідуально налаштувати.

Такі рекламні повідомлення нічим не відрізнятимуться від усіх інших, окрім малопомітної позначки «Sponsored». Це робить їх значно привабливішими для рекламодавців, аніж такі самі повідомлення у боковій колонці.

Facebook не показував рекламні повідомлення у загальній стрічці новин з 2008 року, коли він закрив відповідну програму, розпочату в 2006 році. Нагадаємо, що Facebook планує показувати рекламу (Sponsored Stories) також і в стрічці новин мобільніої версії сайту.

Читати більше про: Facebook, Sponsored Stories, реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Korr

    Ну что, вы рады, что вам будут впаривать еще больше рекламы? Круто, да, окучивают стадце-то на 800 млн овец?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA