Всеукраїнська рекламна коаліція представила рейтинг ефективності рекламних агенцій України за підсумками Effie Awards Ukraine 2011.
Конкурс Effie Awards Ukraine – 2011 побив свій торішній рекорд. На конкурс було подано 132 заявки, що на 60% більше, ніж в 2010-му році.
Цікаво, що цього року Гран-прі дісталось digital проекту. Точніше, проекту, який є digital частиною TTL-кампанії. AIMBULANCE і їх частина спільної з DDB Ukraine кампанії «МакСніданок – Нагорода за ранковий підйом» визнані суддями найбільш ефективними.
З урахуванням позиції в чотирьох ранкінгах (креативності, ефективності, доходності і Advertiser’s choice) Агенцією року знову стало Ogilvy&Mather Ukraine. А пальму першості серед медійників і звання Медіа агенцією року отримала команда Starcom.
Нові правила нарахування балів за перемоги в Effie дозволили Оргкомітету скласти рейтинги ефективності – для медіа, digital агенцій, продакшн-студій і агенцій маркетингових сервісів, а не обмежитися ранжуванням креативних агенцій, як це було раніше.
Рейтинг ефективності Digital -агенцій України за підсумками Effie Awards Ukraine 2011 очолила AIMBULANCE:
Ранк 2011 |
Агенція |
Бали основної агенції |
Бали другої агенції |
Загальна к-сть балів |
1 |
AIMBULANCE |
13 |
7 |
20 |
2 |
Tribal DDB Ukraine |
– |
10 |
10 |
3 |
Ad Work |
– |
6 |
6 |
4 |
Prodigi |
1 |
4 |
5 |
5-8 |
Mediacom (Atlantic group) |
– |
3 |
3 |
5-8 |
VGNC |
– |
3 |
3 |
5-8 |
Peppermint Interactive |
– |
3 |
3 |
5-8 |
Httpool |
– |
3 |
3 |
9 |
ISD Group |
1 |
0 |
1 |
10-11 |
Brainberry |
– |
1 |
1 |
10-11 |
Revolver |
– |
1 |
1 |
Нагадаємо, що ВРК у вересні оголосила про запуск рейтингу креативності digital-агенцій. А минулого тижня було оприлюднено рейтинг інтернет медіа та digital агенцій України 2011 року.