• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Базиленко Анна · 1 Грудня 2016

ВРК створює Digital Development committee для розробки стандартів рекламної індустрії в інтернеті

Tweet
Tweet

ВРК створює Digital Development committee для розробки стандартів рекламної індустрії в інтернеті

Всеукраїнська рекламна коаліція створює Digital Development committee (DDC), першочерговим завданням якого стане впровадження індустріальних стандартів та їх популяризація серед гравців ринку.

«Рекламний ринок диктує нові умови. Сьогодні це необхідність інтеграції комунікації в інтернеті з новітніми digital development рішеннями, які посилюють ефективність рекламних кампаній. На ринку є запит, а отже, ВРК необхідно вивести стандарти роботи ринку девелоперських послуг і популяризувати їх. Оскільки digital development – відносно нова ніша, виникла потреба в сегментації українських учасників ринку», – коментує запуск Комітету директор ВРК Максим Лазебник.

Ініціатори створення Digital Development Сommittee вже найближчим часом обіцяють запропонувати ринку алгоритми та інструментарій для ефективної взаємодії всіх його учасників.

У ВРК також пояснюють, подальший розвиток цього сегменту залежить від ефективності інтернет-каналів реклами, а це вже ставить на порядок денний об’єднання рекламних комунікацій з інструментами продажів.

Як відомо, обсяги інтернет-реклами в Україні рік за роком зростають, поступаючись тільки телевізійній рекламі. За прогнозом ВРК, у 2016 році вітчизняний ринок діджитал виросте на 33% у порівнянні з 2015-м та становитиме 3,14 млрд грн.

Нагадаємо, у серпні цього року Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%.

Читати більше про: ВРК

Базиленко Анна

Базиленко Анна на зв'язку

Також читайте:
  • Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

    Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

  • ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій

    ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій

  • Ринок інтернет-реклами в Україні в 2013 році перевищить 1,7 млрд грн

    Ринок інтернет-реклами в Україні в 2013 році перевищить 1,7 млрд грн

  • Рейтинг креативності диджитал-агентств та дизайн-студій України 2012/2013

    Рейтинг креативності диджитал-агентств та дизайн-студій України 2012/2013



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA