З 1 вересня 2011 року компанія Gemius почала рекрутинг панелістів за методологією fusion-панель дослідження gemiusAudience в Україні, про це Watcher повідомили в самій компанії.
Fusion-панель (змішана панель) в дослідженні gemiusAudience об’єднує переваги cookie-панелі і software-панелі. За інформацією Gemius-Україна, на сьогодні метод fusion застосовується в 4-х європейських країнах, зокрема в Данії та Чеській Республіці.
Введення software-панелі дає можливість дослідженню вийти за межі виміру виключно сайтів, на яких стоять коди Gemius (як у випадку з cookie-панеллю). Завдяки установці програмного забезпечення на комп’ютери користувачів, можна вимірювати сайти, на яких відсутні коди Gemius, наприклад Youtube, Google, Facebook або Wikipedia. В той же час змішана панель зберігає можливість виміру невеликих нішових веб-сайтів і внутрішніх розділів великих онлайн-проектів.
Компанія планує набрати від 5-ти до 8-ми тисяч software-панелістів. Процес рекрутингу відбувається в онлайні.
Software-панель на сьогодні використовує ще одна дослідницька компанія – InMind, яка має п‘ятитисячну панель.
До теперішнього часу дослідження gemiusAudience на Україні проводилося з використанням методу cookie-панелі, який дозволяє зібрати вибірку розміром більше 65-ти тисяч онлайн-респондентів.
Gemius S.A. – одна з найбільших дослідницьких компаній Центрально-Східної Європи. Компанія проводить дослідження інтернет ринку з 1999 року, і має представництва в таких країнах як Болгарія, Великобританія, Чехія, Хорватія, Данія, Естонія, Угорщина, Ізраїль, Латвія, Литва, Польща, Росія, Румунія, Словаччина, Словенія і Україна.
Основні напрями діяльності компанії – це статистичні, маркетингові і медійні дослідження інтернету. У Україні компанія Gemius Ukraine існує з 2005 року і проводить повний набір досліджень інтернет-ринку – як на замовлення, так і ініціативні проекти, наприклад, вивчення ринку електронної комерції, визначення відношення користувачів до різних форматів онлайн реклами або дослідження аудиторії Уанету.