• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 22 Червня 2011

InMind запустила 5-тисячну панель дослідження інтернет-аудиторії України

Tweet
Tweet

InMind запустила 5 тисячну панель дослідження інтернет аудиторії УкраїниКомпанія InMind запустила п‘ятитисячну медіа-панель в рамках проекту соціологічного дослідження інтернет-аудиторії України, яке проводиться на замовлення Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з серпня 2010 року.

Проект стартував в 2010 році на базі постійно діючої медіа-панелі розміром 1200 користувачів, на домашні і робочі комп‘ютери яких була встановлена спеціальна програма, що фіксує відвідування ними всіх веб-ресурсів.

Збільшення панелі до 5 тис. дало можливість майже в 10 разів розширити списки сайтів, за якими визначається соціально-демографічний профіль українських користувачів і охопити дослідженням практично всі веб-ресурси, що цікавлять ринок інтернет-реклами України.

Олена Житник, директор з маркетингу InMind повідомила, що наразі доступні дані щодо відвідуваності і соціально-демографічного профілю українських користувачів більш ніж 2 тис доменів і 2,5 тис піддоменів щомісячно.

Доступ до веб-інтерфейсу дослідження надається на комерційній основі. Переважно це великі рекламаодавці та інтерне-компанія. ІнАУ надає суттєву знижку на підключення для своїх членів.

InMind, 5k panel

Читати більше про: Inmind, uastat, інау, аудиторія, Олена Житник

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA