Ділова мережа BranchOut, яка функціонує у вигляді додатку на Facebook, почала активно нарощувати свою аудиторію.
Лише за попередній тиждень місячна аудиторія активних користувачів BranchOut зросла з 30 тисяч до більш ніж 800 тисяч. Одним з факторів, який міг вплинути на таке швидке зростання, є зміна дизайну першої сторінки, експерименти з якою сервіс проводив протягом 6 місяців. І лише минулого місяця прибрав з головної сторінки сервіс запитань, через який на сторінки користувачів розсилалися сповіщення, і багто хто вважав це спамом. Зараз BranchOut розмістив актуальні вакансії та резюме, які стали користуватися популярністю.
За даними AppData, добова аудиторія BranchOut також зростає, і зараз становить понад 150 тис. користувачів.
Проект було запущено в серпні 2010 року в якості простого додатку, який показував, де працюють ваші друзі. Сервіс так званих запитань-битв, який фактично спамив від імені користувача на сторінки його друзів, не виправдав себе. І лише після заміни його на більш цікавий рекрутинговий сервіс, популярність BranchOut почала зростати.
Через два місяці BranchOut запустить преміум-версію, яка потенційно може конкурувати з аналогічним сервісом від LinkedIn.