Російський інтернет-сервіс Vigoda.ru придбав український сервіс групових знижок Город24, пише Коммерсантъ.
Вартість угоди становила близько $1 млн. За словами Давида Шостака, керуючого директора Vigoda.ru, бренд Город24 буде функціонувати ще близько трьох місяців. Після цього інтеграція активів двох компаній буде завершена.
Vigoda.ru – це російський сервіс групових знижок, який був заснований влітку 2010 року. Наразі користувачами проекту є понад 2 млн. осіб з 19 міст. За даними Vigoda.ru, у квітні 2011 року український ринок сервісів групових знижок був розподілений за торговим оборотом наступним чином: Groupon — $47 тис, Город 24 — $39 тис, Покупон — $24 тис, Biglion – $1,6 тис.
За даними дослідження компанії Appleton Mayer, які наводить Коммерсантъ, в 2010 український ринок електронної комерції оцінювався в $400-500 млн, а щорічний ріст становив 50-60%. Наприкінці минулого року Город24 планував залучити $2 млн інвестицій від Rebate Networks.