• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Отар Довженко · 31 Серпня 2011

Золота доба сервісів групових знижок добігає кінця?

Tweet
Tweet

Золота доба сервісів групових знижок добігає кінця?Трафік Groupon за півтора місяці зменшився вдвічі.

Період бурхливого зростання онлайн-сервісів на кшталт Groupon  уже позаду. Такий висновок робить редактор Mashable! Бен Парр із низки недавніх подій, зокрема відмови Facebook від свого сервісу групових знижок Deals.

Найпопулярніша соціальна мережа світу не знайшла належного застосування для сервісу групових знижок, заявивши, що чотири місяці тестової роботи Deals багато чого її навчили. Від власного знижкового сервісу, який протягом року був запущений у двадцяти містах США, має намір відмовитись соціальний ресурс Yelp, орієнтований на локальний бізнес.

Піонерові й лідерові ринку групових знижок, компанії Groupon, також ведеться несолодко. У середині липня 2011 року трафік сайту Groupon.com сягнув рекордної позначки, та після цього розпочалося стрімке падіння. За півтора місяці показник зменшився на 50%. Цю динаміку не можна пояснити сезонними коливаннями активності інтернет-аудиторії, адже за цей самий час трафік конкурентного сервісу LivingSocial зріс на 27%. Якщо ця тенденція триватиме, LivingSocial переросте Groupon до кінця поточного року.

Коли на початку літа Groupon подав документи до Комісії з цінних паперів США (SEC) на проведення ІРО, преса критикувала метод оцінки доходів і вартості компанії за непрозорість і маніпулятивність. Теперішня динаміка трафіку може негативно позначитись на результатах ІРО.  Компанія покладає великі сподівання  на мобільний додаток Groupon Now, що дозволяє знаходити знижки в режимі реального часу.

Приплив стартапів, що займаються груповими покупками, триває, одначе лідери ринку вже не витримують запеклої конкуренції, втоми покупців та локальних компаній. «Це збитковий бізнес, що втрачає оберти на переповненому ринкові, – пише Парр. – Тож не дивно, що провідні гравці виходять із нього».

Читати більше про: Facebook, Groupon, сервіси групових знижок

Отар Довженко

Отар Довженко на зв'язку

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA