Російський холдинг Mail.ru Group запустив єдину систему таргетованої реклами в соціальних мережах під назвою Таргет.
Метою Таргета є надання доступу до мільйонної аудиторії соцмереж тисячам рекламодавців, незалежно від їх розміру або типу бізнесу. Таргет дозволяє розміщувати рекламні оголошення на сайтах Одноклассники та Мой Мир@Mail.ru, здійснюючи націлювання за кількома параметрами – віком, статтю, географії тощо. В майбутньому перелік цих параметрів буде розширено.
Таргет дозволяє рекламувати як зовнішні сайти, так і внутрішні проекти в рамках двох соціальних мереж – додатки, сторінки та групи. Поповнити рахунок в Таргеті можна через Деньги@Mail.Ru, термінали QIWI, банківські картки та інші платіжні системи.
Автори додатків в Мой Мир@Mail.ru зможуть витрачати зароблені на платних сервісах кошти на проведення рекламних кампаній за допомогою Таргету. Як повідомляють в компанії, аналогічний функціонал буде створено і для сайту Одноклассники.