Вартість реклами на російському порталі Mail.ru виросла вдвічі через великий попит на неї.
Зокрема, з 1 червня ціна тисячі показів банера на головній сторінці порталу при оптовій закупці становитиме 150 рублів, в той час як зараз вона коштує 75 рублів. Були збільшені ціни на рекламу і у внутрішніх розділах порталу – Пошта (+20%), Карти (+30%), а також в соціальній мережі Одноклассники (+30-40%), яка входить до холдингу Mail.ru Group.
Головна причина – збільшення попиту на рекламу. Великим рекламодавцям цікаво купувати рекламу на сайтах з великим охопленням, коли аудиторія складає від кількох мільйонів відвідувачів на день.
Банер на головній сторінці Mail.ru – найдорожче рекламне місце на порталі, його добова аудиторія становить 10,7 млн. відвідувачів. За цим показником портал поступається хіба Яндексу (13,6 млн.). За підрахунком видання Ведомости, зростання рекламних доходів Mail.ru Group у першому кварталі 2011 року становило понад 90% у порівнянні з минулим роком, а ціни на рекламу уже перевищили докризовий рівень 2008 року.