Компанія Progrestar створила онлайн-гру «Войнушка», за допомогою якої користувачі можуть захоплювати віртуальні території, а також виявляти свою прихильність до прем’єр-міністра Росії Володимира Путіна.
Як стверджують розробники, сучасна молодь не є аполітичною, а навпаки, активно цікавиться політикою. Тому з середини квітня, коли гра була офіційно запущена, користувачам пропонувалося взяти участь в опитуванні – за кого вони голосують, Путіна чи Мєдвєдєва. Чинний президент Росії набрав майже втричі менше голосів, ніж Путін – 14 тисяч проти 42 тисяч.
Гра активно рекламується за допомогою таргетованої реклами на Вконтакте. Зокрема, в Progrestar повідомляють, що 30% щоденної аудиторії Войнушки, яка становить 40 тис. людей – це користувачі, що клікнули на банер.
У грі Войнушка є досить цікавий епізод, в якому гравцю пропонується захопити «медвежью берлогу»: