В рамках Yalta Digital Forum, що відбувася цими вихідними в Криму, пройшов круглий стіл, що зібрав найактивніших гравців українського ринку Digital-реклами та комунікацій. За підсумками круглого столу було прийнятно рішення про створення всередині Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) Комітету Digital агенцій, до складу якого увійшло 10 учасників:
AdPro, COXO, Escape Digital Marketing Group, Grape Україна, ISD Group, Peppermint, Prodigi, Skykillers, WorldWebStudio, Цифирь
Список учасників Комітету Digital агенцій не остаточний і може доповнюватися новими членами, які з тих або інших причин не змогли взяти участь в засіданні круглого столу 16 квітня.
Основними завданнями Комітету Digital агенцій буде структуризація і впорядковування бурхливо зростаючого українського ринку digital комунікацій, напрацювання прозорих правил ведення бізнесу, освітня програма.
Учасники круглого столу також прийняли рішення про те, що вважатиметься Digital агенцією. Це компанії, які можуть комплексно здійснювати експертизу в наступних сферах інтерактивних комунікацій:
– комунікаційна стратегія
– креатив
– виробництво, у тому числі відео
– медіа планування
– нон-медіа комунікації : SMM, SEO, контекст.
І, безумовно, у агенції повинен бути власний відділ клієнтського обслуговування.
Цікаво, що під час проведення Yalta Digital Forum пропонувались й інші варіанти визначення терміну digital-агенція:
Передбачається, що Комітет Digital агенцій ВРК надалі стежитиме і відповідатиме за рейтинги Digital агенцій згідно їх доходів і креативних показників. Визначати список фестивалів, конкурсів, перемоги в яких йтимуть в залік рейтингу креативності, з тим або іншим коефіцієнтом. Нагадаємо, що в грудні 2010 року, ВРК вперше склала Рейтинг Digital агенцій України.
Також учасники Комітету Digital агенцій прийняли рішення про висунення Дмитра Федоренка (агенція Peppermint) до складу інтерактивного жюрі 12-го КМФР.
На Yalta Digital Forum також відбулось нагородження переможців інтернет-премії PROpeller Digital.