Яндекс пропонує українським рекламодавцям новий рекламний продукт – пріоритетне розміщення в Довіднику організацій. З його допомогою власники бізнесів можуть привернути увагу користувачів інтернету до своєї компанії.
Кожен місяць yandex.ua відповідає на сотні тисяч запитів про організації, показуючи їх прямо на карті міста. Пріоритетне розміщення дозволяє виділити свою компанію на Яндекс.Картах особливою кольоровою міткою і додати до стандартного опису рекламне оголошення. Крім того, по відповідних запитах організація може займати в списку поряд з картою вигіднішу позицію. Яндекс наводить приклади такого розміщення – київська компанія з продажу шин або магазин одягу в Одесі.
Пріоритетне розміщення (чи геореклама) ідеально підходить для невеликих організацій, яким немає сенсу рекламувати свої послуги на усю країну або навіть місто. Наприклад, взуттєва майстерня або перукарня зазвичай обслуговують тільки жителів свого району. За допомогою геореклами такі компанії можуть виділити свій бізнес серед аналогічних організацій району і таким чином притягнути клієнтів.
За даними Gemius на лютий 2011, пошуком Яндекса щомісячно користуються більше 4,6 мільйонів українців, Яндекс.Картами – близько мільйона.
Пріоритетне розміщення можна замовити у відділах продажів «Яндекс.України», надіславши замовлення через інтерфейс Довідника. Геореклама розміщується за фіксованою ціною в гривнях на певний відрізок часу.