Міністерство закордонних справ України планує створити спеціальний iPad-додаток, який популяризуватиме Україну закордоном.
На покращення іміджу держави міністерство уже витратило $100 000, презентувавши візуальний бренд України, який складається з логотипу “Ukraine: moving in the fast lane” та двох персонажів – Спритка і Гарнюні, які, на думку авторів, уособлюють українських юнаків та дівчат.
Для сайту ukraineallaboutu.com планується випустити спеціальний iPad-додаток, і, як кажуть в МЗС, Україна стане першою країною в світі з власним додатком для цього планшету. Поки що на сайті розміщено два відео, яке розповідають про переваги нашої держави для туризму та бізнесу.
Окрім того, влада України хоче провести переговори з компанією Google для того, щоб міста нашої країни – в першу чергу ті, які прийматимуть Євро-2012, – були включені до сервісу Google Street View.
Про решту проектів, які планується реалізувати для покращення іміджу України закордоном та позиціонуванні її у багатьох культурних та суспільних галузях, детальніше можна дізнатися на сайті brandukraine.org/e.
Розробником візуального бренду України та проектів з її популяризації закордоном стала компанія CFC Consulting — ексклюзивний представник CNN International в Україні.