З’явилися перші «жертви» оновлення пошукових алгоритмів Google та боротьби зі спамом в пошуку: одна з найбільших контент-ферм, компанія Mahalo, оголосила про скорочення 10% своїх працівників.
Засновник та керівник Mahalo, Джейсон Калаканіс, у внутрішньому листі до співробітників пояснив, чому компанія вимушена почати скорочення. За його словами, останні зміни пошукового алгоритму, які здійснив Google, серйозно вплинули на рівень трафіку на сайті, і, відповідно, спричинили падіння доходів. Внаслідок цього Mahalo змушена звільнити близько 10% співробітників та посилити роботу над підвищенням якості контенту, що публікується на сайті.
Mahalo.com було засновано у 2007 році як пошукову систему та базу знань. Станом на початок 2011 року добова аудиторія сайту – близько 250 тис. унікальних відвідувачів.
Як повідомлялося раніше, у січні 2011 року Google оголосив про запровадження більш жорсткої фільтрації пошукових результатів, оновлення алгоритму пошуку, і, як наслідок, боротьбу зі спамом та неякісними сайтами. Того ж місяця найбільша у світі контент-ферма Demand Media провела IPO, в рамках якого була оцінена у $1,5 млрд.