Компанія Яндекс за допомогою свого сервісу статистики Яндекс.Метрика допоможе рекламодавцям підрахувати кількість дзвінків, які зробили клієнти при заході на їх сайт.
Схема роботи сервісу “Целевые звонки” наступна: на сайті рекламодавця, де встановлено Яндекс.Метрику, замінюється телефонний номер на спеціальний, а коли клієнти захочуть подзвонити на нього, Яндекс автоматично переадресує їх на “правильний” номер, і, таким чином, зможе дізнатись, скільки людей вирішили подзвонити в компанію після відвідування сайту.
Рекламодавці, в свою чергу, зможуть дізнатись ці дані в інтерфейсі Яндекс.Метрики – розподіл дзвінків протягом доби, відсоток обірваних дзвінків, час очікування і розмови, а також інші параметри. На даний момент функція доступна для рекламодавців з Росії, які мають московський телефонний номер, встановлену Яндекс.Метрику на сайті, а також середні видатки на контекстну рекламу за останні три місяці не менше 21 тис. рублів ($700)