Rambler закрив свій пошук
Російська компанія Rambler має наміри щодо закриття власного пошуковика та заміни його на розробку Google або Яндекса. Про це пише видання Ведомости з посиланням на власні джерела.
Зокрема, повідомляється, що найбільш ймовірним є встановлення на порталі Rambler пошуку від Google – відповідне схвалення отримане від обох сторін.
Два роки тому Rambler вже намагався встановити пошук від Google та продати йому свою дочірню компанію Бегун. Але тоді Федеральна антимонопольна служба Росії не дозволила укласти цю угоду.
Mail.ru створює систему таргетованої реклами
Компанії російського холдингу Mail.ru Group найближчим часом можуть впровадити таргетовану рекламу на своїх сайтах, і, таким чином збільшити обсяги доходів на 30% завдяки ефективнішому використанню цієї системи.
Сервіс, який буде враховувати вік, стать, місце проживання, хобі, та інші параметри при показі реклами, буде інтегровано з пошуком, поштою, соціальною мережею Mail.ru (“Мой мир”), а також з іншою соціалкою – Одноклассники.ru.
На даний момент з російських соціальних мереж лише Вконтакте дозволяє рекламодавцям створювати таргетовані оголошення. Після запровадження такої системи у серпні 2010 року, доходи Вконтакте виросли втричі до $1,5 млн щомісяця. Загальний дохід Mail.ru та Одноклассники.ru минулого року, за оцінками експертів, міг становити $85 млн та $16 млн відповідно.
Docs.com отримав російську та українську мови
Онлайн сервіс створення та редагування документів від Microsoft, Docs.com, відтепер підтримує російську та українську мови. Користувачі мають можливість перевіряти орфографію вказаними мовами під час редагування документу онлайн.
Docs.com був запущений Microsoft навесні 2010 року і є аналогом онлайнового офісного пакету Google Docs. Окрім того, сервіс тісно інтегрований з Facebook в рамках партнерства між двома компаніями.