Соціальна мережа Вконтакте має намір повністю відмовитися від розміщення на своєму сайті рекламних банерів, натомість залишивши лише таргетовані контекстні оголошення.
Як пише видання Ведомости з посиланням на виконавчого директора Вконтакте Лева Левієва, соціалка не продовжила на 2011 рік договір з сейл-хаусом Медіа-плюс, який до цього мав екслюзивні права на продаж медійної реклами на сайті Вконтакте. За словами Левієва, а також керівника Медіа-плюсу Марії Смирнової, в 2011 році сейл-хаус буде продавати банери, але Вконтакте звільниться від зобов’язань щодо гарантованих мінімальних виплат.
Експерти та рекламодавці, опитані Ведомостями, негативно висловилися з приводу можливої відмови Вконтакте від банерної реклами. Гендиректор агенції Adwatch Андрій Чернишов вважає, що Вконтакте може втратити через це найбільших рекламодавців.
Восени повідомлялося, що доходи від таргетованої реклами на Вконтакте виросли втричі і щомісяця приносили більше $1,5 млн. Очікується, що цього року соціальна мережа отримає дохід у розмірі $55 млн.