Середньостатистичний американський житель проводить в інтернеті стільки ж часу, як і за переглядом телевізора. Про це свідчать результати останнього дослідження від компанії Forrester.
Зокрема, повідомляється, що цього року американці вперше почали порівну витрачати свій час на телебачення та інтернет – в середньому 13 годин на тиждень. Інтернет зміг зрівнятися з ТБ завдяки зростанню за останні 5 років часу, проведеного користувачами в мережі, на 121%. За даними Forrester, люди жертвують радіо та друкованими ЗМІ на користь інтернету. Журналісти Wall Street Journal тим часом додають, що, можливо, люди почали менше виходити на вулицю.
Стрімко зростає популярність електронної комерції. Три роки тому активних інтернет-покупців була всього третина, а зараз таких – майже 2/3. Стало більше людей, які регулярно користуються соціальними мережами – 35% в цьому році проти 15% у 2007. Ще одним важливим фактом, який виявило дослідження, є те, що середньостатистичний американець не є прихильником трендових веб-сервісів, таких як Twitter, наприклад. Лише 18% опитаних відзначили, що читають блоги, в той час як популярні стартапи поки що не є помітними для масового користувача.