Google оголосив про запуск нового продукту – “Insights for Search”, який суттєво розширює інструментарій для тих, хто користується Google Trends та AdWords. Новий продукт, зокрема дає можливість відслідковувати (to track) використання ключових слів у різних категоріях (verticals), географічних зонах і часових періодах.
На думку розробників новий сервіс має допомогти рекламодавцям та маркетологам зрозуміти звички та “пошукову поведінку” користувачів. Щоб ознайомитись з можливостями нового продукту необхідно заздалегідь залогуватись до вашого Google екаунту.
Хоча на перший погляд можливості “Insights for Search” виглядають дещо схожими до того, що вже пропонується в рамках Google Trends, та все ж є кілька важливих новинок. Зокрема є можливість визначати, до якої категорії відноситься пошуковий запит (наприклад, можна визначитись між пошуком Apple – назва компанії чи фрукту), а також є можливість побудови “температурної карти” (heat map), щоб візуально побачити градацію за кількістю пошукових запитів з різних географічних точок.
Більш детально можна прочитати тут
Pingback: Google Insights for Search: нові можливості українською мовою | Watcher()