Google щойно запустив маркетингову кампанію Go Google, мета якої зацікавити компанії перейти в своїй роботі на Google Apps – набір онлайн інструментів, які можуть замінити звичні для багатьох офісні програми (в першу чергу продукти компанії Microsoft). Мова йде про Gmail, Google Calendar, Talk, Docs та Sites.
На сьогоднішній день за інформацією Google понад 1,75 млн. компаній використовують в своїй повсякденній роботі платні корпоративні пакети Google Apps. Нова рекламна кампанія покликана суттєво розширити кількість таких клієнтів.
Кампанія Go Google складається з двох паралельних напрямків: онлайн і офлайн.
Офлайновий передбачає розміщення в 4 найбільших містах США по одному білборду, на яких щодня з‘являтиметься нове повідомлення, яке стосуватиметься необхідності використання Google Apps.
Там, зокрема, будуть повідомлення про якість спам захисту, можливості зберігання великих обсягів інформації, унікальні характеристики Google Docs, ну і звичайно ж про якість пошуку.
Марктетингова кампанія зорієнтована як на ІТ-менеджерів, так і на керівників компанії, які стоячи в дорожніх корках (білборди обрано саме в таких місцях) матимуть нагоду подумати про можливість зекономити кошти та отримати новий якісний продукт.
Онлайнова частина кампанії сконцентрована на сайті «Розкажи світові про Google Apps». На сайті є кілька постерів, які рекламують Google Apps, і людям, які задоволені використанням продуктів Google в своєму повсякденному житті, пропонується долучитись до кампанії – роздрукувати один з постерів та розмістити в себе на робочому місці. Таким чином допомогти вплинути на керівництво.
Сайт пропонує всім долучатись до руху і навіть має відповідне гасло «Join the movement. Spread the word. Go Google.»
Окрім постерів для користувачів також є набір готових фраз, які одним кліком мишки можна розмістити в себе в Твітері чи написати лист. Фрази починаються зі слів “я перейшов на Google, тому що…”