Протягом найближчого місяця в польської соціальної мережі для професіоналів Profeo.com.ua і вітчизняної ділової соціалки Atlaskit з’явиться прямий конкурент — Connect.pro – пишуть Економічні Ізвєстія
«У найближчі декілька тижнів ми плануємо запустити відеохостинг, аналог Youtube, і відкрити вітчизняну соціальну мережу для професіоналів Connect.pro за типом польської мережі Profeo», що недавно зайшла на наш ринок, – повідомив творець Connect.ua Сергій Коркін. За його словами, проект не потребує надто великих інвестицій, оскільки за розробку технічного ядра мережі власники нікому не платили, а зробили це самостійно.
Проте поляки конкуренції не бояться і упевнені в успіху свого українського проекту. За два місяці роботи на Profeo було створено більше 200 груп, розміщено більше 2 тис. блог-постів і близько 500 дискусій. «Ми вже зарекомендували себе на ринку і у нас висока лояльність користувачів. Завдяки цьому ми упевнені в своїх позиціях, хоча уважно стежимо за ринком і готові зустріти гідного суперника. Але це стане не прямою конкуренцією, а ще одним поштовхом для вдосконалення і розвитку ринку в цілому», – вважає генеральний директор «Profeo Украина» Максим Немеш.
Останній рік став справжнім бумом соціальних мереж в уанеті. Окрім російських проектів «Однокласники», що вдало зайшли на наш ринок, «Вконтакте» і «Мой круг», цей напрям почали розвивати й поляки. Наші натхненні співвітчизники стали реєструвати власні мережі, 80% яких так і залишилися мало кому відомими.
Одним з найвдаліших українських проектів є мережа Сергія Коркіна, що послідувала прикладу «Однокласників» і почала розміщувати місяць тому на своїх сторінках рекламу. Зараз аудиторія мережі складає 350 тис. користувачів. За словами пана Коркіна, для виведення мережі на сьогоднішній рівень знадобилося менше $100 тис., велика частина яких пішла на рекламу і просування. «При збереженні інтересу користувачів до соціальних мереж проект окупить себе вже до кінця року», – сподівається він.
«Якщо брати досвід розміщення реклами в «Однокласниках», то він виявився для нас дуже позитивним. У соціальних мережах існує можливість охоплення аудиторії, що конкретно цікавить рекламодавця, за демографічною ознакою (вык, стать, регіон проживання). По суті, ця можливість і виділяє дані рекламні майданчики серед останніх», – відзначає директор по розвитку агентства Target Media Group Ukraine Павло Король. Проте на «Однокласниках» немає поняття вартості 1 тис. показів, а реклама купується пакетом. «Якщо брати мінімальне замовлення в «Однокласниках», то вартість 1 тис. показів складає трохи менше $0,6, що, по суті, в 2,5 рази дешевше, ніж в Connect`і. Проте поріг входу на «Однокласниках» складає 4,5 млн. показів (більше $2 тис. за пакет), а це, звичайно, не всім по кишені», – відзначає пан Король.
За словами Сергія Коркіна, для клієнта базова ціна складає $1,5 за 1 тис. показів. «Ми лише почали залучати рекламодавців, зокрема нашим майданчиком зацікавилася компанія «МТС», але з початку місяця ми вже заробили близько $8 тис. лише на рекламі», – відзначає він.
Цілком природно, що власники мереж розхвалюють переваги розміщення реклами на їх ресурсах. А ось за даними дослідження, проведеного російським дослідницьким холдингом «Ромир», 53% користувачів російських соціальних мереж взагалі не помічають розміщеної на сайті реклами, 42% опитаних звертають на неї увагу лише зрідка і лише 2% респондентів завжди роздивляються рекламні оголошення. Проте, за даними «Ромир», більшість користувачів зовсім не проти реклами (64%) і лише 22% опитаних заявили, що вона їх дратує.