Реєстратор доменних імен Moniker на нещодавному аукціоні заробила понад $2 млн. завдяки продажу низки доменних імен.
Найдорожче було продано Ad.com за $1,4 млн., Bottledwater.com – $45 тис. та Athletic.com – $40 тис.
Ad.com став одним з найдорожчих доменних імен проданих за останні пів року. Дорожче продали лише Fly.com – за $1,8 млн. (в січні) та $3,85 за домен YP.com.
Хоча придбання домену за $1,4 млн. виглядає на перший погляд дорого. Я вирішив зробити невеликі математичні розрахунки, щоб з‘ясувати, які прибутки повинен приносити домен, щоб його придбання за нинішніх умов виглядало економічно обґрунтованим.
В США зараз депозитні ставки не перевищують 5%, отже якщо дохід становитиме принаймні 8% – це вже досить не погано. 8% від $1,4 млн. – $110 тис., або $9 тис. на місяць. В принципі – не така вже й гігантська сума.
Ну і що також важливо – ad.com – доменне ім‘я з двох букв, які ще й мають смислове навантаження та легко запам‘ятовуються.