Російські соціальні мережі ВКонтакте, Однокласники та сервіс Mail.ru, доступ до яких українські інтернет-провайдери мали заблокувати ще у травні 2017 року, в листопаді збільшили своє охоплення української аудиторії.
Згідо з даними щомісячного дослідження компанії TNS, місячне охоплення ВКонтакте склало 33,03% (тобто кожен третій український користувач інтернету принаймні 1 раз відвідав цю соціальну мережу), Однкласники – 18,51%, Mail.ru – 25,94%.
Варто зауважити, що охоплення найпопулярнішої, наразі, в Україні соціальної мережі – Facebook, теж збільшилось – на 2%.
Дані Kantar TNS CMeter, інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric – лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame-centric – лічильники встановлені не на сайті, а в показах банерної мережі. На даний момент у вимірі понад 2500 сайтів.
User-centric – панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу.