Facebook дозволив брендам просувати пости, за які вони заплатили блогерам, як рекламу. Мова йде про просування постів, які мають статус «Branded Content»
«Branded Content» – це тип постів, де блогер чи паблішер можуть тегати сторінки брендів, вказуючи їх, фактично, як бізнес-партнерів. При цьому «Branded Content» отримує позначку як платний контент (Paid).
Раніше, щоб просувати пост блогера, бренд повинен був спершу зробити в себе репост, а вже потім просувати пост, як власний.
Тепер компаніям не потрібно ділитися постом. Для того, щоб бренд зміг простувати конкретний пост, блогер повинен тегнути сторінку бренда в тексті поста, а також поставити галочку біля пункту про те, що дає право бренду просувати цей пост. А далі вже бренд через стандартні рекламні інструменти зможе просувати публікацію.
Після того, як бренд запустить пост в рекламу, він отримає статус sponsored.
Тепер бренди також зможуть управляти тим, хто може публікувати «Branded Content» з теганням бренду. Для цього потрібно перейти на вкладку «Branded Content» в налаштуваннях сторінки і встановити перемикач на «Require Approvals».