• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Травня 2017

Як вплине заборона російських соціальних мереж на український диджитал-маркетинг

Tweet
Tweet

Як вплине заборона російських соціальних мереж на український диджитал маркетингЗаборона російських соціальних мереж – дуже позитивне рішення, хоч і запізніле. Чому треба було зробити це ще 3 роки тому, ми писали ось тут.

Як вплинути заборона соцмереж на ринок цифрового маркетингу в Україні? Нагадаємо, що ВКонтакте досі є найбільш популярною соцмережею серед українців, а Однокласники ділять разом з Facebook другу позицію (TNS дає друге місце Facebook, а Factum Group – Однокласникам). Але варто зазначити, що темпи росту Facebook протягом останніх 6 років складали стабільні 25-30% на рік, причому в другій половині 2016 і на початку 2017 темпи росту Facebook навіть пришвидшились. І все це на фоні стагнації в Одноклассників та ВКонтакте, які хоч і продовжували рости, але ріст був незначним.

Попри те, що ВКонтакте є найпопулярнішою соцмережею, цей сервіс не є лідером за маркетинговими бюджетами з боку українського бізнесу, поступаючись Facebook. Та все ж на ВКонтакте та Одноклассники разом з Мейл.ру отримують чималі бюджети – як на рекламу, так і на SMM-послуги (фактично супровід брендів у соцмережах).

Очевидно, що така стаття витрат, як SMM в Однокласниках чи ВКонтакте, помре в ближчі тижні. Для українських компаній працювати з російськими соцмережами відтепер буде токсично. Хоча деякі українські компанії закрили свої представництва ще 3 роки тому.

Користувачі Однокласників та ВКонтакте щодня генерували велику кількість переглядів відео, а це означає, що відео-інвентаря для українських рекламодавців стане менше. Отже, зростуть ціни на відео-рекламу. Від цього виграє YouTube та українські сайти.

Також зрозуміло, що фактичне припинення рекламних кампаній на майданчиках Мейл.Ру, ВКонтакте та Однокасників призведе до тимчасової інфляції реклами на інших майданчиках. І ціни там почнуть зростати.

Цікаво буде також дивитись за перерозподілом ринку контекстної реклами. На Яндекс за різними даними припадало близько 20% цього ринку. Тепер він, напевно, майже в повному обсязі перейде до Google.

Ймовірно, що російські сайти, якими користуються українці, і які не потрапили в заборонений список, змінять підхід до розміщення контекстної реклами і для українців будуть показувати рекламні блоки Adwords замість Яндекса.

Такі різкі зміни можуть суттєво вплинути на український e-commerce, який в генерації лідів орієнтувався як на Гугл, так і Яндекс. Ймовірно, частина фахівців з пошукової оптимізації може втратити роботу. Адже тепер буде потреба в оптимізації виключно під Google. Роботи стане менше. Конкуренція зросте.

Ще один цікавий сегмент – це веб-аналітика. Не секрет, що на багатьох сайтах стояла як Яндекс Метрика, так і Гугл Аналітика. Але було й чимало сайтів, які робили 100% ставку лише на Яндекс, і багато внутрішніх процесів і інтеграція з CRM були заточені під Яндекс.

Взагалі Google у цій історії отримає багато перемог. Починаючи від фактичної монополізації пошуку, контекстної/пошукової реклами, суттєвого збільшення частки на ринку відео-контенту і завершуючи навіть такими неочевидними речима як екслюзивність послуги реклами з великим охопленням аудиторії.

Ще одним переможцем стане Facebook. Кількість нових реєстрацій в ближчі кілька місяців тут зросте дуже сильно.

Сайти з нелегальним відео та музичним контентом після закриття для українців ВКонтакте – теж будуть у виграші. Адже українці почнуть шукати собі замінники ВКонтакте, який був лідером з поширення піратської музики та відео. Хоча тут відкриваються непогані шанси й для легальних сервісів типу Spotify.

Читати більше про: рішення РНБО, російські соцмережі, указ Президента

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Порошенко ввів у дію рішення РНБО щодо кардинального посилення заходів кібербезпеки держави

    Порошенко ввів у дію рішення РНБО щодо кардинального посилення заходів кібербезпеки держави

  • Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

    Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

  • Кількість українських відвідувачів російських сайтів впала з 25 млн до 12 млн на день

    Кількість українських відвідувачів російських сайтів впала з 25 млн до 12 млн на день

  • Кіберполіція просить повідомляти про провайдерів, які не блокують заборонені російські сайти

    Кіберполіція просить повідомляти про провайдерів, які не блокують заборонені російські сайти



  • brom4ik

    Spotify офіційно не доступний в Україні, отже легальне використання не можливо.

  • namaidani

    Після указу призидента про заборону російських інтернет ресурсів, українська соцмережа НаМайдані https://uk.wikipedia.org/wiki/Namaidani.com приймає масову навалу біженців з VK по 20-30 реєстрацій за годину і цей показник збільшується по наростаючій, що є рекордом для соцмережі НаМайдані від появи в 2014 році під час подій на майдані. Унікальністю соцмережі у тому, що вона пропонує заробити криптовалюту за свою активність на сайті, чого не пропонують традиційні соцмережі. Як кажуть у нас в Україні: ласкаво просимо до своїх рідних лав https://namaidani.com/uk/

  • Оля Кутас

    UKontakti – українська соціальна мережа! Спілкуйтеся, знаходьте однокласників, друзів, знайомих, колег. UKontakti – це пізнавально-розважальний інтернет-портал для людей різного віку та інтересів. Фото, відео, музика, коментарі, групи, заходи. В UKontakti Ви завжди на зв’язку з друзями, коханими та близькими для Вас людьми. Реєструйтись самі та запрошуйте друзів!

    http://ukontakti.kl.com.ua/

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA