У 2016 році популярність соціальних мереж впала на 2%, а от на месенджери користувачі почали витрачати на 3% більше часу. Як пише TechСrunch з посиланням на дослідження компанії Gartner, вже за два роки месенджерам вдасться випередити соцмережі за популярністю. Аналітики говорять про настання post-app ери.
«Споживачі все менше цікавляться додатками, на ринку стало занадто багато різних програм», – повідомила TechCrunch директор з досліджень Gartner Джессіка Екхольм (Jessica Ekholm). Вона також зазначила, що користувачі все рідше завантажують нові програми.
Експерти Gartner опитали три тисячі осіб з США, Китаю і Великобританії. 72% опитаних зізнались, що користуються месенджерами щонайменше раз на день. В цілому результати опитування засвідчили, що месенджери поступово займають все більшу частку на ринку, через що інші додатки втрачають популярність. І пояснення тут досить просте: користувачі схильні ділитися через месенджери більш особистою інформацією.
Як пише TechСrunch, компанія Facebook останні роки просуває власний Messenger. Цікаво, що популярність основного додатка впала, при цьому популярність самого месенджера зросла.
У Китаї монополістом на ринку месенджерів є WeChat. Платформа пропонує безліч додаткових сервісів. Зокрема, через програму можна викликати таксі, здійснити грошовий переказ чи замовити їжу. Зараз Facebook намагається скопіювати модель WeChat і створити аналогічні багатофункціональні програми для західних користувачів власного месенджера.
Згідно з результатами дослідження SimilarWeb за перший квартал 2016 року, користувачі стали витрачати менше часу на додатки соціальних мереж Facebook, Instagram, Twitter та Snapchat.
Аналітики SimilarWeb пояснюють, що зростання популярності месенджерів є головною причиною зниження інтересу до додатків зазначених соціальних мереж. Зокрема, кількість завантажень Facebook Messenger i WhatsApp збільшилась на 2% і 5% відповідно.