• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Базиленко Анна · 9 Червня 2016

Додатки Facebook, Instagram, Twitter та Snapchat втрачають популярність серед користувачів

Tweet
Tweet

Додатки Facebook, Instagram, Twitter та Snapchat втрачають популярність серед користувачів

Користувачі стали витрачати менше часу на додатки соціальних мереж Facebook, Instagram, Twitter та Snapchat. Про це свідчать результати дослідження SimilarWeb за перший квартал 2016 року.

Отримані результати показали, що користувачі Instagram стали витрачати на додаток в середньому на 23,7% менше часу у порівнянні з минулим роком, користувачі Twitter – на 23,4%, Snapchat – на 15,7%, Facebook – на 8%.

Окрім того, користувачі стали рідше встановлювати ці додатки. За перші три місяці 2016 року кількість завантажень усіх чотирьох сервісів впала в середньому на 9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Аналітики SimilarWeb зазначають, що зростання популярності месенджерів є головною причиною зниження інтересу до додатків зазначених соціальних мереж. Зокрема, кількість завантажень Facebook Messenger i WhatsApp виросла на 2% і 5% відповідно.

Нагадаємо, медіакомпанії втрачають аудиторію у Facebook через новий алгоритм стрічки новин.

Читати більше про: Android, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter

Базиленко Анна

Базиленко Анна на зв'язку

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • Oleksa Stasevych

    важать багато…

  • Andrey Izidamarket

    согласен с предыдущем коментатором – это неподъемные приложения. зачем?
    проще юзать веб на десктопе.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA