Кожен п’ятий український користувач інтернету займається онлайн-шопінгом. За результатами дослідження, проведеного компанією GfK на замовлення сервісу оголошень OLX, у 2016 році більше половини інтернет-покупців в Україні здійснили від п’яти до двадцяти покупок, ще 14% — більше двадцяти.
Згідно з даними GfK, чотири з п’яти онлайн-користувачів здійснювали покупки на OLX: 48,5% користувачів уанету асоціюють сервіс з онлайн-покупками, в першу чергу, товарів для дітей та автотоварів.
51% покупців використовують мобільні додатки. У лідерах – додаток AliExpress, другий – OLX. Найчастіше за допомогою мобільних додатків українці купують аксесуари та подарунки (30%), побутову техніку та електроніку (28%), одяг (28%), взуття (16%), косметику і парфумерію (16%).
Як відомо, у 2015 році 3,7 млн українців купували товари в інтернет-магазинах. А в червні цього року вже 12,3 млн українських інтернет-користувачів відвідали сайти категорії e-commerce.
Станом на липень 2016 року в Україні зафіксовано 20,2 млн інтернет-користувачів, при цьому 6,1 млн українців виходять в інтернет з мобільних пристроїв.
Нагадаємо, власник OLX та letgo виводить на український ринок ще один сервіс.