Компанія Facebook тестує новий спосіб боротьби з фейковими новинами. Для початку компанія зосередиться на повідомленнях, які задля власної вигоди поширюють спамери.
«Ми віримо в те, що людям необхідно дати можливість висловитися, і в те, що ми не можемо самостійно вирішувати, що правда, а що ні, тому ми відповідально підійшли до проблеми», – повідомили в компанії.
Вказати на фейковий контент зможуть безпосередньо користувачі. Зробити це можна, позначивши відповідним чином публікації, які перевірятимуть професіонали. Для професійного виявлення порушень будуть підключені незалежні фактчекінг-організації.
Якщо буде доведено, що матеріал дійсно є фейковим, то поруч з такою публікацією з’явиться спеціальний значок і посилання, перейшовши за яким, буде надано пояснення, чому цей матеріал вважається таким. Публікації з відповідними позначками будуть розташовуватися внизу стрічки новин і не зможуть використовувати рекламні інструменти соціальної мережі.
Терміни запуску ініціативи в компанії не назвали. Як відомо, ідея перевірки фактів з’явилася у Марка Цукрберга після президентських виборів в США. Тоді політологи і медіа-критики заявляли про безконтрольне поширення брехливих відомостей всередині соцмережі.
Нагадаємо, восени цього року у Facebook заявили, що компанія готова скорегувати стандарти спільноти, зокрема, обмежити цензурування матеріалів, які зазвичай видалялися за порушення цих стандартів.