Розробники месенджера Viber представили Public Accounts – публічні екаунти для бізнесу з можливістю підтримувати зв’язок з користувачами.
Публічні екаунти дозволять компаніям і брендам повідомляти користувачів про акції та зміни умов надання послуг. Користувачі ж можуть звертатися за консультаціями безпосередньо через месенджер. Відповідати на звернення користувачів зможуть як реальний представник компанії, так і чат-бот.
Створити публічний екаунт може будь-яка компанія, бренд або публічна особа, однак зараз це можна зробити тільки після особистого звернення в Viber. У майбутньому розробники обіцяють додати цю можливість в додаток месенджера.
Viber також дозволить компанія інтегрувати з екаунтом власні CRM-системи.
З 2014 року Viber розвиває публічні чати. Однак, вони не передбачають зворотного зв’язку, і писати в них можуть тільки користувачі з правами адміністраторів. Аудиторія Viber, за даними самої компанії, зараз перевищує 800 млн користувачів.
Нагадаємо, у квітні цього року Viber ввів end-to-end шифрування в групових і приватних чатах для клієнтів сервісу. Шифрування стане можливе на всіх платформах – Android, iOS і в десктопних версіях програми.