Сервіс виклику таксі Uklon оголосив «полювання» на автівки російської служби Яндекс.Таксі, яка минулого тижня запустилась у Києві. Провокативний допис із закликом до користувачів сервісу Uklon долучатись до «полювання» оприлюднили у Facebook.
Так, у дописі користувачам сервісу Uklon пропонують оцінювати «одиницею» і відповідним коментарем автомобілі з логотипом Яндекс.Таксі, які приїжджають на замовлення. Ті, кому вдасться піймати одну таку автівку, візьмуть участь у розіграші призів. «Мисливці», які вполюють два і більше Яндекс.Таксі, отримають подарунковий сертифікат на техніку.
У Яндекс.Таксі не забарились з коментарем щодо оголошеного Uklon «полювання».
«Водії, підключені до Яндекс.Таксі, не обмежені роботою з нашим сервісом – вони можуть приймати замовлення і від своєї служби, і від Uber, і від Uklon, це абсолютно нормальна ситуація. З нашою допомогою таксопарки можуть обрати водіїв, які простоюють без замовлень, і тим самим збільшити свій заробіток. Тому така ситуація, коли на замовлення через додаток Uklon приїжджає машина, брендована Яндекс.Таксі, цілком ймовірна. Ми раді, якщо водії готові з нами працювати. При цьому ми вважаємо, що якщо водій надав послугу якісно, несправедливо ставити йому погану оцінку, яке б замовлення він не обслуговував – наше чи конкурентів. Потрібно розуміти, якщо водія погано оцінили в системі конкурента, на його роботу в Яндекс.Таксі це ніяк не вплине – ми покладаємося на власні оцінки і перевіряємо їх. Так що необгрунтоване заниження рейтингу водієві в системі конкурента може привести лише до того, що він буде отримувати менше замовлень від конкурента і більше замовлень від нас», – наводить заяву Яндекс.Таксі itc.ua.
Нагадаємо, «Цитрус» вигадав неіснуючого керівника Meizu для скандалу з провідними ритейлерами техніки в Україні. Детально про те, як «Цитрус» вдався до відвертої брехні для того, щоб привернути увагу до своєї компанії, у матеріалі Watcher.