Google робить ще одну спробу перетворити Карти на соціальну платформу, тим самим, зробивши сервіс привабливішим для рекламодавців та маркетологів, пише BusinessInsider.
З 4 листопада Google закриває фотосервіс Panoramio. Тривалий час Google використовував саме його для наповнення Google Карти та Google Планета Земля.
Тепер, коли функція завантаження фотографій інтегрована в мобільний додаток Google Карти та запущена програма «Місцеві експерти», Panoramio більше не є пріоритетом для компанії. Тепер Google покладається на величезну кількість накопиченних картографічних даних, що дає компанії перевагу у конкуренції з Apple, Tesla та Facebook. Інтеграція нових можливостей спонуватиме користувачів використовувати сервіс регулярно, вважають в BusinessInsider.
Google запрошує активних користувачів фотосервісу приєднатися до програми «Місцеві експерти». У тих користувачів, які мають пов’язані екаунти в Panoramio та Google+, усі фотографії будуть перенесені в архів Google Album. Користувачі матимуть доступ до цих знімків в Panoramio ще рік після закриття фотосервісу. Після 4 листопада 2017 року всі екаунти в Panoramio будуть видалені.
Google вже намагався закрити сервіс в 2014 році. Тоді користувачі відстояли його роботу. Тепер же рішення компанії виглядає остаточним.
Сайт Panoramio створили влітку 2005 року. Наприкінці травня 2007 року Google купив фотосервіс.
Нагадаємо, Google дозволив користувачам Android прокладати в Картах маршрут з кількома зупинками.