Останні два роки Facebook завищував ключовий для рекламодавців показник – середню тривалість перегляду рекламних роликів користувачами соцмережі. Йдеться про відхилення від реального показника на 60-80%, передає The Wall Street Journal.
Як з’ясувалось, кілька тижнів тому Facebook повідомив в довідковому центрі для рекламодавців, що показник середньої тривалості перегляду відеореклами компанія штучно завищувала у роликах тривалістю більше трьох секунд. Щоб вирішити цю проблему, компанія ввела нову метрику – «Середня тривалість перегляду». Вона враховує всі перегляди відео, незалежно від їхньої тривалості.
Дізнавшись про це, рекламні агентства звернулися в компанію за поясненнями. Рекламно-комунікаційна компанія Publicis Media розіслала своїм кліентам лист з поясненнями від Facebook, у якому повідомлялось про те, що попередній метод підрахунку спричинив завищення показників тривалості пергляду відео на 60-80%. У Facebook вибачились і заявили, що помилку вже виправили, пообіцявши, що на оплату реклами це ніяк не вплине.
Як відомо, влітку 2013 року Facebook презентував рекламні відео із автозапуском, які з’являтимуться за межами стрічки новин у десктопній версії соціальної мережі. Тоді у компанії планували продати перші «абонементи» на таку рекламу за більш ніж $1 млн кожен.